۴ اسفند ۱۳۹۲، ۱۵:۰۷

با حکم وزیر ارشاد/

حمیده ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر شد

حمیده ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر شد

بوشهر - خبرگزاری مهر: حمیده ماحوزی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی ماه‌های اخیر گمانه‌زنی‌های بسیار زیادی برای انتخاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر صورت گرفته بود و گزینه‌های مختلفی نیز در این بین مطرح شده بوده که هر یک از این گزینه‌ها نیز مخالفان و موافقانی داشتند.

پس از استعفای دکتر یونس محمدی از مدیرکلی ارشاد استان بوشهر، ماه‌ها است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر به صورت سرپرستی اداره می‌شود و کرم یزدان پناه معاون این اداره مسئولیت سرپرستی فرهنگ و ارشاد استان را بر عهده داشت.

استاندار بوشهر در نشستی با جمعی از هنرمندان بوشهر اظهار داشت: برای مدیرکلی ارشاد اسلامی استان بوشهر چند گزینه برای مصاحبه انتخاب شد که بر روی یکی از آنها به نتیجه رسیدند و من از بین این افراد هیچکدام را به دیگری ترجیح ندادم.

امروز خانم حمیده ماحوزی با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمت مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منصوب شد.

ماحوزی متولد سال 1339 است که داری مدرک کارشناسی مدیریت آموزشی، کارشانسی ارشد مدیریت آموزشی و دکتری تعلیم و تربیت از دانشگاه صدرالدین عینی تاجیکستان است.

از سوابق مدیریتی و اجرایی خانم ماحوزی می‌توان به عضویت در دوره‌های دوم و سوم شورای شهر بوشهر، معاونت فرهنگی اداره ارشاد، مدیرعاملی شرکت نمایشگاه‌های استان بوشهر، ریاست هیئت آمادگی جسمانی استان و مدیریت دانشکده فنی دخترانه الزهرا بوشهر اشاره کرد.

علی جنتی در حکم حمیده ماحوزی آوره است: نظر به سوابق علمی و فرهنگی و تجربیات ارزنده جناب عالی، به سبب این حکم به سمت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر منصوب می‌شوید.

وی در این حکم ضمن آزروی موفقیت برای حمیده ماحوزی تاکید کرده است: امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود و نیروهای کارآمد و فرهیخته و تعامل سازنده با مسئولان و مدیران استان و ارتباط نزدیک با اصحاب فرهنگ و هنر و مردم فرهنگ دوست و هنرپرور استان بوشهر، در راستای رشد فضایل اخلاقی و شکوفایی و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی موفق و موید باشید.

کد خبر 2242345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha